måndag 9 november 2009

Biafra Breath



Jello:
Senast jag var i Sverige upptäckte jag bandet Motörbreath.
Krille: Ja, det är bra skit. Köpte du en singel med dem?
Jello: Ja, det är allt jag har.
Krille: De har även släppt en LP som är skitbra.
Jello: Hohoho, då vet du vad du ska skaffa fram åt miiig.
Krille: Jag är inte ens säker på att de finns. Jag tror att bandet bara består av busar, narkomaner och alkoholister. Svårorganiserade, med andra ord.
Jello: Jaha, ungefär som Anti Cimex då.

Finns Motörbreaths ”Outside Ralph’s” fortfarande att köpa någonstans? Eller finns det någon som inte gillar sitt ex och vill donera det till Jello? Jag lovade. Han sa visserligen även att han älskar Mobile Mob Freakshow. Men jag håller det inte emot honom.

9 kommentarer:

JL sa...

Jag letar också!

petter sa...

http://www.myspace.com/ingethopprecords

där verkar den finnas till salu iaf.

Micke Punk sa...

Jävlar vad coolt. Motorbreath finns kvar i högsta grad dem har en sprillans ny super-lp på g, Hörde lite i studion hos Onkel och det lät fantastiskt och kriminellt

sikas sa...

motörbreath finns fortfarande. dom håller på och mixar deras nya skiva nu. låter bra det jag hört! mycket fin miami vice sampling som intro :)

Dennis Jernberg sa...

Hah, coolt att Jello diggar Mobile Mob Freakshow! Givetvis är kärleken besvarad... :D

/Fd trummis i TMMF

Anonym sa...

Forsta Mobile Mob Freakshow 7" = guld

SS sa...

Innocent Child ska det vara. Demon är grym.

Tomas sa...

De har även sppt en Split LP med Holocaust In Your Head och en split Cd med Von Bööm.

Unknown sa...

Såg att Motörbreath ska spela på Truckstop Alaska i Gbg på måndag tillsammans med Midnight [USA].

http://www.myspace.com/athenarsmidnight
20:00, 80kr