fredag 23 januari 2009

Dagens outfit: ett socialt och subkulturellt experiment



Frågeställning: kan en 189 cm lång, 76 kg tung stenchcorestekare klä sig i sin betydligt mindre livspartners vita stretchjeans i syfte att se ut som en doomigare Håkan Hellström?

”Why why why byt why?”, säger allmänheten.
”Why not?”, säger försökspersonen.

Outfit:
T-shirt från Pentagram
Reajeans från Cheap Mondays måndagsexemplarsklubb
Skor från DDR, modell ”typical boots of Polish peasant”
(citat: Mike Champagne)

15 kommentarer:

Hetsapan sa...

Det är mer pungkrosset än färgen som får oss av väsa "why".

Anonym sa...

Äh, göm dig inte bakom ord som "socialt experiment" när det handlar om exhibitionism i dess ädlaste form.

Herral de Santina sa...

Men är inte Linda Rosing det största sociala experimentet av dem alla?

Anonym sa...

Erkänn att du inte kunde knäppa gylfen.

Iloverecycling.net sa...

fan va härligt att DU lägger upp dagens outfit-inlägg, fortsätt med de!

Janna sa...

Fantastiskt tjusigt!

Unknown sa...

Du får 30 spänn för Bill Hicks-boken i hyllan.

Anonym sa...

Tumstock samt Rizla på bordet....makes you wonder. En ny subkultur på gång månne?

Anonym sa...

Noterat: Fan hur det ser ut på golvet, städa för fan.

Har jag sagt vilken färg jag skulle ha på tröjan? Lila va...?

Herral de Santina sa...

Jag vill bara poängtera att bilden inte är tagen hemma hos oss. Jag äger alltså varken en Bill Hicks-bok, Target on Deman-lp eller en tumstock.

Anonym sa...

pentagram kan ju vara ett av de bästa banden genom tiderna.

Herral de Santina sa...

Parne: maila mig på christofferjonSNABELFUCKINGAgmail.com så styr vi färg å betalning.

Anonym sa...

förvillande lik leif edling '86

The Fat Controller sa...

Vi väger lika mycket, du och jag. Sen upphör de fysiska likheterna.
Tack för senast, förresten!

Anonym sa...

AHHHHHHHHHHHHH MY EYES!!! MY EYES!!!!